Sunday, July 10, 2011

LuV My HaiR!!!




nih arrr kisah rambot aku semalam...
semalam ade cuti
so,

amek peluang nih pergi gunteng rambot..


nih keadaan rambot aku sebelum dipotong...
dah lebeh bahu dah rambot aku...

panjang giler...
patot hari-hari asek rase kepanasan jek...
sebab aku nih jenis tak suke ikat rambot...
maklum jek arr...

takot rambot rosak...
selalu ikat rambot boleh rosakkan rambot...

SEBELUM : -



cantek tak rambot aku mase panjang???
cewah...
macam masok bakul angkat sendiri lak...
hahaha
^_^



yang bawah nih plak rambot aku selepas dipotong...
pade mulenye,
aku soh orang tuh potong macam Younha nih...
punye cantek rambot yang aku pilih
pastu orang kat salon tuh cakap rambot nih tak cantek!!!
bahang rase...




orang tuh pon dah mule rase tension sebab tak dapat gunteng rambot jadi cam YOunha tuh...
last-last camni arr jadi rambot aku die wat...
see...
tengok arr hasilnye selepas digunteng...
cam pengkid lak aku tengok...
hahaha

SELEPAS : -





nih plak hasil yang aku dah edit sendiri kat rumah...
bile rambot tuh dah rupe pengkid,
aku pon mule ubah sendiri gaye rambot tuh kat rumah...
ade macam ala-ala Sasuke tak???
hahaha
^_^




yang atas nih pose dari arah kiri...
belah kiri aku potong pendek bagi nampak telinge...
ala-ala boy cut style...!!!










yang nih plak pose dari belah kanan...
belah kanan aku soh die biar panjang...
tutop telinge...
cantek ape rambot sebelah panjang sebelah pendek...
I LIKE IT!!!






dari arah depan lak...
rambot yang diedit sendiri oleh aku...
takde nampak macam pengkid sangat macam yang orang saloon tuh wat...
dari depan tak berape style sangat rambot nih...
sebab muke aku kan tak macho...
huhu
^_^






nih lak rambot pendek style ayu sikit...
rambot pendek pon boleh wat macam-macam style gak...
style pengkid boleh...
style laki boleh...
style perempuan melayu terakhir pon boleh...
mane-mane pon takpe...
asalkan selese...


itu arr die kisah rambot aku...
papepon,
i luv short hair!!!
tak susah nak jage...
tak perlu nak ikat...
tak perlu nak rebonding or perm...
dan...
tak rase panaz..
kalau berpeloh,
takde arr peloh kat leher melekat kat rambot
hehehehe


sekian...
short hair is the best!!!


No comments:

Post a Comment